Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(88)
Forma i typ
Książki
(88)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(87)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(1)
Autor
Popek Stanisław
(6)
Tkaczyk Grażyna
(6)
Łobocki Mieczysław
(6)
Chodkowska Maria
(4)
Grabias Stanisław
(3)
Herzyk Anna
(3)
Osik Danuta
(3)
Palak Zofia
(3)
Wojnarska Anna
(3)
Bartmiński Jerzy
(2)
Boniecka Barbara
(2)
Borkowska Aneta
(2)
Bujnowska Anna
(2)
Gajda Janusz
(2)
Janowska Janina
(2)
Kazanowski Zdzisław
(2)
Kowaluk Marzena
(2)
Krakowiak Kazimiera
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Ochmański Marian
(2)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bednarczuk Beata
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Gałkowski Tadeusz
(1)
Gaś Zbigniew
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Grzesiuk Anna
(1)
Guz Sabina
(1)
Jaworski Lucjan
(1)
Jedlewska Barbara
(1)
Kaczmarek Bożydar L. J
(1)
Kanios Anna
(1)
Kawka Jolanta
(1)
Kirenko Janusz
(1)
Komorska Marta
(1)
Kurkowski Marek Zdzisław
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kwiatkowska Ewa Grażyna
(1)
Kwiatkowska Ewa Grażyna. geneza, teoria, zastosowania badawcze
(1)
Kędzielawa Danuta
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Madaule Paul P
(1)
Niestorowicz Ewa
(1)
Pasternak Edward
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Poniatowska Stefania
(1)
Popek Róża
(1)
Sachacka Elżbieta
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Skrzetuska Ewa
(1)
Sołtys-Chmielowicz Anna
(1)
Stachyra Józefa
(1)
Stachyra Krzysztof
(1)
Sękowska Zofia
(1)
Sękowski Andrzej Edward
(1)
Sękowski Tomasz
(1)
Tarkowski Zbigniew
(1)
Tokarski Ryszard
(1)
Tomatis Alfred A
(1)
Trochymiuk Anita
(1)
Weyssenhoff Agnieszka
(1)
Wiechnik Reata
(1)
Wiśniewska Halina
(1)
Wolińska Jolanta Maria
(1)
Zaleski Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(46)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(88)
Język
polski
(88)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Dziecko
(8)
Niepełnosprawni
(7)
Pedagogika specjalna
(5)
wychowanie
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
dziecko
(4)
język polski
(4)
nauczyciele
(4)
Barwy
(3)
Dziecko upośledzone
(3)
Dziecko upośledzone umysłowo
(3)
Mowa
(3)
Pedagogika
(3)
Rodzina
(3)
młodzież
(3)
osobowość
(3)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Fonogesty
(2)
Język polski
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Metoda Montessori
(2)
Nauczyciel
(2)
Neuropsychologia
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Postawy
(2)
Studenci
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
czas wolny
(2)
dzieci specjalnej troski
(2)
emocje
(2)
język
(2)
metoda ośrodków pracy
(2)
mowa
(2)
szkolnictwo specjalne
(2)
upośledzeni umysłowo
(2)
zdolności
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Audio-psych-fonologia
(1)
Biblioterapia
(1)
Blissa, metoda komunikacji symbolicznej
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Czytanie
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dzieci z uszkodzonym narządem słuchu
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z uszkodzonym słuchem
(1)
Empatia
(1)
Fonetyka akustyczna
(1)
Freinet, Celestyn
(1)
Głuchociemni
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inwalidzi
(1)
Język i kultura
(1)
Kamiński, Aleksander
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koncepcje pedagogiczne
(1)
Korczak, Janusz
(1)
Leksykografia
(1)
Leksykologia
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Montessori, Maria
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Narracja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Neill, Aleksander
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Niesłyszący
(1)
Niewidomi
(1)
Porażenie mózgowe dziecięce
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rozmowa
(1)
Rzeźba polska
(1)
Samopomoc
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Steiner, Rudolf
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Suchominski, Wasyl A.
(1)
Surdopsychologia
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Matematyka
(1)
88 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39648, W.39473 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39506 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Znaczenie języka w procesach czytania i pisania; 1.1 Związki czytania i pisania z procesami komunikacji; Rozdział 2. Analiza dyskursu w aspekcie rozwojowym; 2.1. Dyskurs jako zjawisko językowe społeczne; 2.2. Rozwój dyskurs narracyjnego u dzieci; 2.3. Polskie badania nad dyskursem narracyjnym u dzieci; Rozdział 3. Definicje i typologie dysleksji rozwojowej; 3.1. Definicja dysleksji rozwojowej; 3.2. Typologie dysleksji rozwojowej; Rozdział 4. Charakterystyka funkcjonowania językowego dzieci z dysleksją rozwojową; 4.1. Częstość występowania zaburzeń językowych u dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; 4.2. Funkcjonowanie językowe na poziomie fonologicznym a dysleksja; 4.3. Funkcjonowanie językowe na poziomie morfologicznym i syntaktycznym a dysleksja; 4.4. Funkcjonowanie językowe na poziomie semantycznym a dysleksja; 4.5. Podsumowanie; Rozdział 5. Metodologia badań; 5.1. Założenia i cel badań; 5.2. Problemy i hipotezy badawcze; 5.3. Procedura badawcza, zmienne; 5.4. Metody badań; 5.5. Organizacja i przebieg badań; 5.6. Analiza danych; Rozdział 6. Wyniki badań Skalą Inteligencji dla Dzieci Weschlera; 6.1. Analiza Ilorazów Inteligencji; 6.2. Analiza wyników w poszczególnych podtestach; 6.3. Wyniki analizy czynnikowej; Rozdział 7. Wyniki analizy dyskursu narracyjnego; 7.1. Charakterystyka struktury formalnej dyskursu w sytuacji opisu obrazka tematycznego; 7.2. Charakterystyka struktury formalnej (superstruktury) opowiadania; 7.3. Charakterystyka struktury epizodycznej opowiadań; 7.4. Charakterystyka struktury diadycznej opowiadań; 7.5. Charakterystyka związków przyczynowo-skutkowych w opowiadaniach; 7.6. Analiza zależności pomiędzy długością dyskursu a jego złożonością semantyczną; Rozdział 8. Dyskusja wyników; Literatura; Aneks nr 1 (Ankieta dla wychowawców klas na temat dzieci dyslektycznych i dzieci bez trudności w nauce czytania i pisania); Aneks nr 2 (Instrukcja do badania monologowego dyskursu narracyjnego u dzieci); Aneks nr 3 (Analiza struktury formalnej opisu obrazka, opowiadania, struktury epizodycznej opowiadania, struktury diadycznej opowiadania, związków przyczynowo-skutkowych występujących w dyskursie); Aneks nr 4 (obrazek); Aneks nr 5 (obrazek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39787, W.39788, W.39789, W.39786, W.40137 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; 1. Eckert U.: Współczesne zadania pedagogiki specjalnej w Polsce; 2. Kosakowski Cz.: Kształcenie pedagogów specjalnych na tle przemian; 3. Ossowski R.: Problemy nauczania specjalnego zintegrowanego; 4. Witkowski T.: Psychospołeczne problemy osób niewidomych; 5. Gałkowski T.: Więź dziecka autystycznego z rodziną; 6. Braun-Gałkowska M.: Projekcyjny obraz siebie osób przeżywających poczucie osamotnienia; 7. Sękowski A.: Wybrane koncepcje teoretyczne postaw wobec osób niepełnosprawnych; 8. Chodkowska M.: Kulturowe uwarunkowania postaw wobec inwalidztwa oraz osób niepełnosprawnych. Ciągłość i możliwość zmiany; 9. Riabinin S.: Przyczyni do zapoznawania niewidomych z przyrodą; 10. Palak Z.: Właściwości samooceny uczniów niewidomych; 11. Pielecki A.: Spostrzeganie swoich właściwości fizycznych a zaburzenia w zachowaniu u dzieci niedowidzących; 12. Gindrich P.: Poziom rozwoju fizycznego sześcioletnich dzieci niedowidzących; 13. Wojnarska A.: Psychopedagogiczne aspekty funkcjonowania dzieci z zezem w sytuacjach frustracji; 14. Zubrzycka R.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowo widzącej młodzieży oraz uwarunkowania tego procesu; 15. Sękowski T.: Adaptacja pracowników niewidomych do środowiska pracy; 16. Osik D.: Samorealizacja i funkcjonowanie osób niewidomych na studiach wyższych; 17. Stachyra J.: Kształtowanie się wybranych funkcji psychicznych u dzieci z wadą słuchu - w świetle badań; 18. Bartkowicz Z.: Kształcenie zdolności empatycznych u dzieci upośledzonych umysłowo - weryfikacja programu terapii pedagogicznej; 19. Pasternak E.: Stosunek uczniów upośledzonych umysłowo do szkoły specjalnej; 20. Tkaczyk G.: Postępowanie rehabilitacyjne w mózgowym porażeniu dziecięcym (studium indywidualnego przypadku); 21. Kwaśniewska G.: Problemy społeczno-zawodowe funkcjonowania młodzieży z uszkodzeniem rdzenia kręgowego; 22. Kawka J., Kazanowski Z.: Wykorzystanie ekspresji twórczej w pracy z osobami upośledzonymi umysłowo na przykładzie działalności świetlicy środowiskowej; 23. Kirenko J.: Człowiek niepełnosprawny i jego psychospołeczne funkcjonowanie - pytania wciąż otwarte; 24. Łęczycka J., Skrzetuska E.: XX - lecie Zakładu Psychologii Specjalnej w UMCS w Lublinie (1970-1990); 25. Prorok L.: Wspomnienie o Modeście Sękowskim; Wykaz publikacji profesor Zofii Sękowskiej; Wykaz rozpraw habilitacyjnych recenzowanych przez profesor Zofię Sękowską; Informacje o rozprawach doktorskich przygotowanych pod kierunkiem profesor Zofii Sękowskiej; Informacje o Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37957 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Część 1. Wewnętrzne uwarunkowania funkcjonalności rodzin wychowujących dzieci z ograniczeniami sprawności fizycznej bądź umysłowej: 1. Sękowska Z.: Znaczenie rodziny w rewalidacji dziecka niepełnosprawnego; 2. Pilecka W.: Choroba przewlekła dziecka, jego rozwój i interakcje rodzinne - model transakcyjny; 3. Rola J.: Niepełnosprawność dziecka jako czynniki ryzyka depresji u matki - uwarunkowania osobowe i środowiskowe; 4. Kozubska A.: Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej przez rodzinę z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim; 5. Minczakiewicz E.: Dziecko upośledzone umysłowo i jego pozycja w rodzinie; 6. Kornas-Biela D.: Retrospektywny obraz własnej sytuacji życiowej rodziców i ich stosunku do dziecka z upośledzeniem umysłowym; 7. Olszak A.: Rola rodziny w życiu dziecka głębiej upośledzonego umysłowo; 8. Łaś H.: Udział ojców w rewalidacji dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim; 9. Łęczycka J., Bracha A.: Efekty terapii rodzinnej dziecka autystycznego; 10. Pilecki A.: Wiedza o starości i stosunek do osób starych dzieci lekko upośledzonych umysłowo; 11. Tkaczyk G.: Nauka czytania metodą Domana ze szczególnym uwzględnieniem roli rodziców; 12. Karwowska M., Sudar-Malukiewicz J.: Rodzinne uwarunkowania umieszczeń dzieci upośledzonych w internacie Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile; 13. Kawka J., Kazanowski.: Postawy wychowawcze rodziców z inwalidztwem wzroku. Komunikat z badań; 14. Palak Z.: Percepcja rodziców przez młodzież niewidomą; 15. Skrzetuska E., Pilecki A.: Rola rodziców w przygotowaniu dziecka niedowidzącego do szkoły; 16. Osik D.: Więzi uczuciowe w rodzinach dzieci niedowidzących; 17. Zubrzycka R., Szymczyk K.: Samorealizacja niewidomej i szczątkowowidzącej młodzieży a wychowanie w rodzinie; 18. Gindrich P.: Różnice w stanie zdrowia sześcioletnich dzieci niedowidzących i widzących wychowywanych w rodzinach miejskich i wiejskich; 19. Wojnarska A.: Poczucie kontroli dzieci z zezem; 20. Gunia G.: Wpływ postaw rodzicielskich na proces adaptacji dzieci z wadą słuchu do warunków szkoły; 21. Kirenko J.: Psychospołeczne wyznaczniki rehabilitacji domowej młodych osób z ciężkim inwalidztwem narządu ruchu; Część 2. Środowiskowe i instytucjonalne wspomaganie rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci. Potrzeby i stan faktyczny: 22. Borzyszkowska H.: Izolacja społeczna rodzin dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 23. Wojciechowski A.: Odrzucony niepełnosprawny, odrzucona rodzina; 24. Sołtysiak T., Łabuć-Kryska I., Budrewicz I.: Postawy młodzieży szkół ponadpodstawowych wyrażana w opiniach i poglądach wobec dzieci odbiegających od normy; 25. Ossowski R.: Szkoła uspołeczniona a sytuacja dziecka niepełnosprawnego w rodzinie i szkole; 26. Kwaśniewska G.: Zaniedbania diagnostyczne i terapeutyczne wobec dzieci z grup podwyższonego ryzyka; 27. Pilecki J., Kościółek M., Gruntkowski Z.: Czynniki determinujące postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci specjalnej troski; 28. Pasternak E.: Interakcje pomiędzy rodziną dziecka upośledzonego umysłowo a placówkami specjalnymi i ich znaczenie w procesie rewalidacji; 29. Walczak G.: Czynniki warunkujące wczesną rehabilitację dzieci słabowidzących z udziałem rodziny; 30. Nowak S.: Hipoterapia w programie rewalidacji dzieci głuchoniewidomych; 31. Targańska J.: Intensyfikacja procesu rehabilitacji dziecka upośledzonego umysłowo w aspekcie współpracy z jego rodziną; 32. Bartkowicz Z.: Konfliktowość upośledzonych umysłowo jako przedmiot oddziaływań terapeutycznych; 33. Markiewicz K.: Znaczenie pokonywania kryzysu w terapii rodziny dziecka autystycznego; 34. Lizoń-Szłapowska D., Kucyper K., Dziuba D.: Stan informacji na temat rehabilitacji i socjalizacji dzieci niepełnosprawnych a oczekiwania rodziców ( doniesienie z badań ); 35. Maurer A.: Problemy rodziców dzieci o różnych specyficznych potrzebach rozwojowych i sposoby radzenia sobie z nimi - implikacje dla poradnictwa rodzinnego; 36. Zuberek-Moskal U.: Rodzina w sytuacji zagrożenia śmiercią dziecka; 37. Gennep van A.: Opieka nad osobami upośledzonymi umysłowo w Holandii; 38. Kawczyńska-Butrym Z.: Pomoc dzieciom niepełnosprawnym i ich rodzinom; 39. Chodkowska M.: Funkcje metody pamiętnikarskiej w zwiększaniu efektywności rehabilitacji i integracji osób niepełnosprawnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38681, W.38678, W.38677, W.38680, W.38679 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Słowo wstępne; Rozdział 1. Społeczno-prawne i psychologiczne problemy pedagogiki specjalnej; Roman Ossowski. Społeczno-prawne uwarunkowania efektywności procesu rehabilitacji; Maria Chodkowska. Socjopedagogika specjalna - założenia i kierunki badań; Irena Machaj. Kolektywne uwarunkowania tożsamości społecznej niepełnosprawnych; Hanna Żuraw. Perspektywa antropologiczna w studiach nad ludźmi niepełnosprawnymi; Krystyna Błeszyńska. Semantyka niepełnosprawności - rola języka w kształtowaniu sytuacji osób niepełnosprawnych; Tadeusz Witkowski. Podmiotowość osób niepełnosprawnych w przezwyciężaniu problemów psychospołecznych; Janusz Kirenko. Wsparcie społeczne osób niepełnosprawnych; Ena Elsey. Sytuacja ekonomiczna ludzi niepełnosprawnych w Wielkiej Brytanii; Zdzisław Bartkowicz. Inspiracje psychoterapeutyczne w pedagogice resocjalizacyjnej; Tadeusz Majewski. Związek tyflopedagogiki z innymi dyscyplinami naukowymi; Anna Nowak, Maria Flanczewska. Prawne podstawy kształcenia specjalnego w ustawodawstwie polskim; Rozdział 2. Założenia systemów kształcenia specjalnego i integracyjnego; Zofia Palak. By zwiększyć szanse integracji społecznej osób niewidomych i słabowidzących; Małgorzata Trojańska. Wychowanie ku wartościom w szkole specjalnej; Alicja Kozubska. Wychowanie do dialogu zadaniem edukacji prointegracyjnej; Grażyna Tkaczyk. Charakterystyka systemu kształcenia specjalnego w Polsce; Ewa Klesza. Edukacja prointegracyjna w Polsce i USA; Anna Zamkowska. Organizacja i formy kształcenia integracyjnego stosowane w wybranych krajach; Edward Pasternak. Doświadczenie i refleksje dotyczące przygotowania studentów pedagogiki specjalnej do pracy z dzieckiem upośledzonym umysłowo w szkole specjalnej; Alicja Olszak. Doskonalenie zawodowe nauczycieli szkół specjalnych w świetle badań empirycznych; Tamara Zacharuk, Halina Natora, Beata Harań. Kształcenie pedagogów do zadań edukacji prointegracyjnej; Beata Jachimczak. Rozmiary nauczania indywidualnego i integracyjnego na przykładzie Łodzi oraz jego rola we wspomaganiu dziecka z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi w edukacji szkolnej; Rozdział 3. Praktyczne problemy wychowania i nauczania dzieci niepełnosprawnych w szkołach integracyjnych i specjalnych; Halina Skuła-Kwaśniewicz. Oferta socjologii dla kształcenia nauczycieli do zadań edukacji prointegracyjnej; Aniela Korzon. Podstawowe problemy przygotowania zawodowego nauczyciela do zadań edukacji integracyjnej uczniów z wadą słuchu; Izabela Bieńkowska. Integracja dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym w szkole powszechnej; Maria Grądziel. Wiedza na temat upośledzenia umysłowego i stosunek do osób upośledzonych uczniów szkół masowych integracyjnych; Paweł Lis. Wiedza rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola integracyjnego o integracji oraz ich stosunek do idei wychowania integracyjnego; Rozdział 4. Środowiskowe uwarunkowania etiologii i terapii zaburzeń rozwoju i zachowania dziecka; Mieczysław Radochoński. System rodzinny a rozwój zaburzeń zachowania u dzieci; Renata Zubrzycka. Psychospołeczne aspekty astmy oskrzelowej u dzieci; Beata Mazur. Problemy wychowawcze sprawiane w rodzinie przez dzieci upośledzone umysłowo w stopniu lekkim i w normie intelektualnej - analiza porównawcza; Piotr Gindrich, Janusz Kirenko. Postawy rodzicielskie a trudności wychowawcze uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym uczęszczających do szkół masowych; Monika Parchomiuk. Samodzielność życiowa dzieci głębiej upośledzonych umysłowo wychowujących się w domu rodzinnym i w internacie; Grażyna Troczyńska, Wioleta Bryniewicz-Żerebiło. Wsparcie społeczne młodzieży z rodzin patologicznych. Funkcjonowanie Ogniska św. Brata Alberta w Szczecinie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40277, W.40275, W.40276, W.40274, W.40273, W.40211 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40030, W.40031, W.40432 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz.37974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38748, W.39010 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39840, W.39877 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41700 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38802, W.38925, W.38804, W.38803 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37984 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38720 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40719, W.40720 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Barwy i psychika: percepcja, ekspresja, projekcja / Stanisław Popek. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, 1999. - 293, [3] s., [26] k. tabl. kolor. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40193 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Barwy i psychika: percepcja, ekspresja, projekcja / Stanisław Popek. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, 2001. - 293, [3] s., [26] k. tabl. kolor. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41007 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej